Za pár hodin vydělal víc než za tři měsíce v reality show Survivor. Martin Mikyska alias Mikýř těží peníze i z YouTube, které mu má za rok vynést podle magazínu Forbes úctyhodných devět milionů korun.
Za vítězství v Survivoru získal Mikyska 2,5 milionu korun, z toho věnoval 500 tisíc soupeřce Nikole, která se umístila jako druhá, část utratil za pronájem O2 areny, ve které s ním vedl rozhovor Ondřej Novotný a část si ponechal jako základ k nemovitosti, kterou si plánuje pořídit.
Zprvu se zdál pronájem velké haly kvůli jednomu rozhovoru jako nesmyslný tah. Jenže se vyplatilo. Měsíční předplatné stálo na Mikýřově Herohero sedm euro, po vítězství už za něj ale fanoušci zaplatí deset.
Před vyhlášením finále měl Mikyska na platformě 7,5 tisíce sledujících, nyní je to neskutečných 27,5 tisíc. Během pár dní se tak stal Mikýř nejúspěšnějším tvůrcem na Herohero vůbec a měsíčně si může jen díky této platformě přijít skoro na sedm milionů korun měsíčně.
Ten se spojil i s firmou Mixit, se kterou vytvořil speciální edici kokosových plátků v karamelu. „Slibujeme, že zažívání vám na rozdíl od kokosu z ostrova nerozhasí,“ píše se na stránkách.
O takovém merchi si ovšem může sama Nova nechat zdát. Mikýř sice diváky ke sledování čtvrté série přilákal a Survivor na svém instagramovém profilu dosáhl 100 tisíce sledujících, zbytek peněz, slávy a úspěchu už ovšem těží influencer mimo Novu...
„Je na každém soutěžícím, jak s výhrou v show Survivor Česko & Slovensko naloží. Mikýř je historicky prvním VIP výhercem, má kolem sebe tým spolupracovníků, kteří mu pomáhají s tvorbou obsahu na internet, a je tedy logické, že svou zkušenost na ostrově zúročí,“ uvedl PR manažer TV Nova Daniel Maršalík pro Expres.
Fotogalerie |